Opis forum
Mili mi
Jesteśmy w trakcie ustalania nazwy naszego projektu fotograficznego, oto propozycje:
;Zauważ swoją przestrzeń
;Poczuj swoją przestrzeń
;Dawid w Twoich oczach
;Negatyw w przestrzeni ( ekhmm;)
;Pozytyw w przestrzeni
;Bodziec-Reakcja
;Moje miejsce na progu
;Bum cyk-cyk
proszę o twórcze i powazne (mimo wszystko:) ) podejscie do sprawy nazwy, bo trzeba podejmować następne decyzje.
zaproszenia- przyspieszamy- informacja pisemna potrzebna!:
Arek - p. Łysak, Kamińska; Natalia- Zebrzuski, Dziubacka; Agata- Malec, Zierkiewicz, Krawiec; Paula- Ilnicka, Podgórny, Marcelina-Gil, Paniz Biblioteki, Kobylarek-razem z Asią S.; ja- Biedroń, Bednarska, zostaje jeszcze nie uzgodniona Pani MArtyna Pryszmont i Wiktor
Mam nadzieje, ze nie ebdziemy musieli zmieniać ram czasowych skladania zdjec przez wykładowców, dletgo też został zatwierdzony dzień 4 marca na wernisaż (wybrać korytarz trzeba jeszcze).
Wybory zdjec Konkursowiczów będą się odbywały dwutorowo:
1. Jury w składzie : Pan Fotograf
Dagmara Łupicka
P.Bednarska
2. Ogólne głosowanie studentów, którzy będa mogli wrzucac losy przez tydzień czasu do urny w kształcie aparatu na terenie Instytutu
Myślmy o nagrodach!
Marcelina opracowała wstępnie regulamin konkursu, bedzie odrobinę modyfikowany z czasem, ale dzięki jej za znalezienie czasu w gąszczu zaliczeń <szacunek>
Ów regulamin znajdzie sie na naszej stronie, mam nadzieje, ze są już pomysły na nią, bo wykonastwo JEST:)
do dziś!
ściskam
Offline
info, które poleciało w mailu
takie oto coś tam coś tam
co chcielibyśmy powiedzieć wykładowcom?
*przede wszystkim:
chcielibyśmy zaprosić do udziału w projekcie fotograficznym organizowanym przez KNP Didaskalia
*co to za projekt?
w ramach projektu zorganizowany zostanie konkurs fotograficzny, w którym wszystkie osoby przebywające w Instytucie przy ul Dawida (zarówno studenci jak i wykładowcy, pedagodzy jak i psycholodzy…) będą mogli, w postaci fotografii, zaprezentować jak postrzegają nasz instytut, pokazać jego wyjątkowość, miejsca dla nich ważne etc. . z prac nadesłanych na konkurs zostanie stworzona wystawa, którą zaprezentujemy w murach Instytutu
*dlaczego zapraszamy tych właśnie wykładowców?
drogą losowania wśród członków koła wybrano ich by zaprosić ich do pomocy w pierwszym etapie projektu – jaki to etap? w momencie ogłoszenia rozpoczęcia konkursu chcemy zaprezentować jego ewentualnym przyszłym uczestnikom kilka fotografii Instytutu w ramach małej wystawy – dlatego prosimy ich o to, czy mogli takie fotki zrobić, jeśli nie, to wiadomo, że nikt się nie obrazi
*termin
do piętnastego lutego
*do kogo?
prosimy o przesyłanie przesyłać na adres knp.didaskalia@gmail.com
*ile?
2-3 fotografie w postaci elektronicznej (format .gif, .jpg., jakikolwiek inny, byleby nie ogrrrrrrrrrrromny); jeśli ewentualnie ktoś z wykładowców chciałby dostarczyć je inną drogą niż mailową, to niech da znać na naszą skrzynkę
*moreover
trzeba też powiedzieć, że prace umieszczone na wystawie będą podpisane imieniem i nazwiskiem i, że raczej nie będziemy zamieszczać w podpisach stopni naukowych (możemy np. oznaczyć je statusem „wykładowca pedagogiki UWr?);
dodatkowa informacja jest taka, że uczestnictwo w I etapie projektu nie dyskwalifikuje z udziału w konkursie
no i że bardzo zapraszamy, że to dobra zabawa i że mamy nadzieję, że zechcą z nami trochę namotać w przestrzeni!
można ewentualnie zapraszaną osobę uściskać i życzyć miłego dnia
Ostatnio edytowany przez Amber (2010-01-21 13:15:29)
Offline
nie posiadam maila do dr Dziubackiej, nie złapałam jej na uczelni...
jak ktoś posiada namiary kontaktowej, to proszę - niech napisze w sprawie projektu...
piss!
Offline